check
בית הספר לחינוך שם את הסטודנטים על הבמה בערב 6X6: שישה סטודנטים בשש הרצאות בסגנון Ted-Ed | בית הספר לחינוך

בית הספר לחינוך שם את הסטודנטים על הבמה בערב 6X6: שישה סטודנטים בשש הרצאות בסגנון Ted-Ed

29 נובמבר, 2017
6x6_november_2017


בים רביעי ה-29 בנובמבר בית הספר לחינוך שם על הבמה שישה סטודנטים בשש הרצאות על נושאים חינוכיים הקרובים לליבם בסגנון Ted-Ed. ערב 6X6 הוא יוזמה מוצלחת ומרתקת המכוון לקהילת בית הספר לחינוך.

הדוברים נמצאים בשלבים שונים מתואר ראשון עד פוסט דוקטורט:

עודד פרץ (תואר ראשון) - התיאטרון כשיעור החשוב ביותר בבית הספר

בהרצאתו עודד הקסים את הקהל בסיפור על ניסיונו בהעברת שיעורי תיאטרון במסגרות שונות על הספקטרום החינוכי. עודד הסביר כיצד רוכשים תלמידיו כלים להתמודדויות חברתיות ואישיות מכלי התיאטרון.

יולי הצופה (תואר ראשון) - על השפה ככלי לשילוב פליטים

יולי פעילה במרכז ללימוד שפה עבור פליטים ובהרצאתה שיתפה על החשיבות שבעיניה תופסת השפה באיכות חייהם של הפליטים, ישר אחרי צרכים כמו מזון, מים ואוויר. היא הסבירה על המצב המורכב של הפליטים בארץ וקישרה את העניין להיסטוריה של עם ישראל בהקשר של התאריך בו נעשה הערב: כ"ט בנובמבר. 

אור פרח מדבר אלתר (תואר שני) - מדוע לגננים אסור לוותר על מגע עם ילדים

אור סיפר מנקודת מבטו כמהל גן ילדים על הקבלה ההדרגתית של הורים את היותו גנן גבר. הוא שיתף בסיפור אישי על הקושי של אחת אימהות הגן במגע שנוצר בינו לבין הילדים וסיפר כיצד במהלך השנה התפתח בינו לבינה אמון משמעותי.

ארוא מג'אדלה (תואר שני) - הנרטיב ככלי לניפוץ תקרת הזכוכית

ארוא, רכזת למגדר והורות בדיקן הסטודנטים ועוזרת הוראה בבית הספר לחינוך, שיתפה על החשיבות בנרטיב עצמי חיובי שיסייע בהתמודדות עם כל קושי. ארוא בהרצאתה הביאה סיפור אישי על תלמידתה שבעזרת אמונה ושינוי הנרטיב שיפרה מאוד את הישגיה ואת תפיסתה העצמית.

מרים  בביצ'נקו (תואר שלישי) - האם המחקר משנה מציאות? נקודת מבט אישית על הסוגייה

מרים דוקטורנטית בבית הספר לחינוך ושיתפה על החשיבות הרבה בקשר ההדדי בין השטח למחקר. הסבירה כיצד המחקר עלול להיות חסר ללא העברת התוצאות לשטח וללא הקשבה לדרישות השטח. כמו כן הסבירה כיצד השטח יכול להתרם מתוצאות המחקר.

יעקב אופיר (פוסט דוקטורט) - ADHD נקודת מבט של אב לילד בן 6

יעקב, מרצה, חוקר ופסיכולוג קליני, סיפר מנקודת מבטו האישית כאב לילדו בעל הפרעת קשב וריכוז, וכיצד זו לא חייבת להיות הפרעה לו מעניקים לילד את הסביבה המכילה ומכינים את החברה לקבלה משמעותית יותר.