מבנה הלימודים

program

 

הלימודים במגמה נמשכים שנתיים ומתקיימים בשני מסלולים:

  • מסלול מחקרי (עם תזה)
    הלימודים במסלול זה מיועדים לתלמידים מצטיינים המעוניינים בכיוון העיוני והמחקרי בתחום החינוך המיוחד. תלמידי המסלול המחקרי יזכו במסגרת כתיבת עבודת התזה, להנחיה ולהדרכה אישית במהלך כל תקופת לימודיהם, ישולבו במידת האפשר במחקרים הנעשים ע"י מרצי המגמה, ויעשה מאמץ לשלבם בתפקידים של עוזרי מחקר והוראה.
  • מסלול עיוני (ללא תזה)
    הלימודים במסלול זה מיועדים לסטודנטים המעוניינים להכשיר את עצמם ולהרחיב את ידיעותיהם במסגרת עבודתם על ילדים בעלי צרכים חינוכיים מיוחדים בחינוך הכללי ובחינוך המיוחד.

ריכוז נקודות זכות לסטודנטים המתחילים בשנה"ל תשפ"ה

ש"ש שעות שבועיות
נ"ז נקודות זכות

מסלול  א'
(מחקר איכותני)

מסלול  א'
(מחקר כמותני)

מסלול ב' - עיוני

15 ש"ש - 30 נ"ז

היקפה של התיזה ישלים את סך נקודות הזכות לכדי 36 נ"ז

17 ש"ש - 34 נ"ז

היקפה של התיזה ישלים את סך נקודות הזכות לכדי 36 נ"ז

18 ש"ש  - 36 נ"ז

קורסי מחקר

3 ש"ש - 6 נ"ז

5 ש"ש - 10 נ"ז

2 ש"ש - 4 נ"ז

קורסי חובה בתכנית

6 ש"ש - 12 נ"ז

6 ש"ש - 12 נ"ז

6 ש"ש - 12 נ"ז

קורסי  חובת בחירה בתכנית

4-5 ש"ש - 8-10 נ"ז

4-5 ש"ש - 8-10 נ"ז

6-7 ש"ש - 12-14 נ"ז

סמינר מחקרי

1-2 ש"ש - 2-4 נ"ז  

1-2 ש"ש - 2-4 נ"ז  

1-2 ש"ש - 2-4 נ"ז  

קורסי בחירה מחוץ לחוג/חוג

 

 

2 ש"ש - 4 נ"ז  

עבודות סמינריוניות

אחת בתכנית

אחת בתכנית

שתי עבודות:
לפחות אחת בתכנית


פירוט תכנית לימודים

פירוט לגבי תכנית הלימודים בשנתון האוניברסיטה.
יש לבחור "פקולטה: פקולטה למדעי הרוח" > "חוג: חינוך-חינוך מיוחד" > "מסלולים" יש לבחור: "מסלול מחקרי" או "מסלול לא מחקרי" > "תואר: תואר מוסמך".