אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי לעזור לנו להעניק לך את החוויה הטובה ביותר כשאתה מבקר באתר שלנו. על ידי המשך השימוש באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות אלו.
Alayan, S. . (2019). Palestine. בתוך L. Cajani, Lässig, S., & Repousē, M. (Eds.), The Palgrave Handbook of Conflict and History Education in the Post-Cold War Era ('עמ 457-468). Palgrave Macmillan.
Ashkenazi, S., Restle, H., & Mark-Zigdon, N. . (2019). Mathematical Learning and Its Difficulties in Israel. בתוך A. Fritz, Haase, V., & Räsänen, P. (Eds.), International Handbook of Mathematical Learning Difficulties ('עמ 279-294). Springer, Cham. doi:10.1007/978-3-319-97148-3_18
Baker, M. J., Andriessen, J., & Schwarz, B. B. . (2019). Collaborative Argumentation-Based Learning. בתוך N. Mercer, Wegerif, R., & Major, L. (Eds.), the Routledge International Handbook on Dialogic Education.